پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

ويژگي هاي فرش شنل

راهنماي خريد فرش كاشان از كارخانه

ويژگي هاي فرش شنل

۷ بازديد

 

فرش شنل قالي كاشان

با پيشرفت تكنولوژي در زندگي، امروزه سبك مدرن جايگاه خاصي را در زندگي انسان ايجاد كرده است. يكي از آنها توليد فرش هاي مدرن و فانتزي در صنعت بافندگي مي باشد. افراد زيادي امروزه از سبك مدرن براي دكوراسيون خود استفاده مي كنند. به همين دليل توليد كنندگان فرش ماشيني نيز براي تكميل اين سبك از دكوراسيون به توليد فرش هاي مدرن هم چون فرش شنل روي آورده اند. در اين مقاله شما را با ويژگي هاي اين محصول زيبا آشنا خواهيم كرد.

فرش شنل يا فرش بلژيكي

فرش هاي شنل از نخ شنل بافته مي شوند. اين محصول برجسته بوده و برخلاف فرش هاي شگي داراي پرز هاي كوتاه مي باشد. همچنين شستشوي فرش هاي شنل بسيار آسان بوده و جنس الياف به كار رفته در آن به گونه اي است كه لكه و آلودگي از روي سطح فرش به سرعت پاك مي شود.

از ويژگي هاي فرش شنل مي توان به وزن سبك آن اشاره داشت. اين سبك بودن به صورتي است كه هنگام خريداري اين محصول و قرار دادن آن بر روي كفپوش سراميكي، بايد از ترمز فرش استفاده كنيد. چرا كه وزن كم آن باعث حركت فرش بر روي زمين خواهد شد.

الياف نخ خاب در فرش ها شنل از پلي استر، اكريليك هيت ست شده، پلي پروپيلن و پشم مي باشد. اكريليك يكي از الياف مرغوب و باكيفيت در صنعت فرش مي باشد. دو نمونه اكريليك و پلي استر از بهترين الياف به كار رفته در فرش مي باشند. چرا كه باعث افزايش لطافت فرش شده و در برابر ضربه و حرارت مقاوت بالايي دارد. همان طور كه در ابتداي مقاله ذكر شد شستشوي اين محصول بسيار آسان مي باشد. همچنين عمليات فرآيند هيت ست كردن بر روي الياف باعث براقيت و درخشاني آن مي شود و تاثير بالايي بر روي جلوه فرش مي گذارد. فرش هاي توليد شده با نخ اكريليك بوي مواد نفتي و پلاستيك نمي دهد. اين مسئله در حالي است كه الياف مصنوعي به دليل مواد شيميايي بوي پلاستيك خود را از دست نمي دهند.

با توجه به تنوع بالا در فرش هاي شنل مي توانيد هر رنگ و طرحي كه به آن علاقه داشته و بيشتر با دكوراسيون منزلتان ست مي شود را خريداري كنيد . الياف اين محصول ضدحساسيت و آلرژي بوده و براي افرادي كه مشكل تنفسي دارند بهترين انتخاب است. گاهي اوقات افراد براي فرش آشپزخانه خود اين محصول را خريداري مي كنند. كه با توجه به بافت ظريف گزينه مناسبي نخواهد بود.

از آنجايي كه فرش شنل تفاوت هاي بسياري با فرش كلاسيك دارد، هماهنگي آن با يك دكوراسيون كلاسيك فضاي زيبايي را تشكيل نخواهد داد. اما اگر متراژ منزلتان بزرگ است مي توانيد براي قسمتي از آن فرش شنل را با دكوراسيون مدرن ست كنيد.

پس از خريداري اين محصول زيبا آن را به گونه اي قرار دهيد كه پايه هاي مبل لبه فرش قرار بگيرد. چرا كه پايه هاي سنگين مبل باعث از بين رفتن بافت فرش خواهد شد.

خريد مستقيم فرش از كارخانه كاشان

فروشگاه اينترنتي قالي كاشان كه يك فروشگاه معتبر در زمينه فرش مي باشد، با تنوع بسيار انواع فرش ها به شما اين اجازه را مي دهد كه فرش مناسب منزل خود را با ابعاد دلخواه و همچنين كيفيت و قيمت مناسب خريداري كنيد. ارسال محصولات اين فروشگاه به سراسر ايران رايگان مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.