شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

فرش طرح بورسا 1500شانه

راهنماي خريد فرش كاشان از كارخانه

فرش طرح بورسا 1500شانه

۱۲ بازديد

فرش جديد كاشان،مدل فرش جديد كاشان،طرح جديد فرش،فرش پذيرايي

فرش هاي 1500 شانه در حال حاضر يكي از محبوب ترين فرش هاي ماشيني بافت روز كاشان مي باشد. اين محصولات به دليل طرح هاي زيبايي كه روي آن بافته مي شود نظر افراد زيادي را به خود جلب كرده است. و به جرعت مي توان گفت طرح و رنگ بندي هاي فرش 1500 شانه بسيار شيك و منحصر به فرد مي باشد. يكي از طرح هاي بسيار زيبا و شيك فرش طرح بورسا 1500 شانه مي باشد. كه در ادامه اين مقاله از ويژگي هاي آن براي شما توضيح خواهيم داد. 

طرح بورسا

نقش و نگار فرش يكي از مهم ترين ويژگي ها در جلوه دادن به دكوراسيون منزل محسوب مي شود. اگر طرح شما با پرده هاي منزل، مبلمان، رنگ آميزي ديوار ها، كف پوش و ... بهترين و دلنشين محيط را براي شما به وجود خواهد آورد. به صورتي كه تا مدن زمان بسيار طولاني از ديدن دكوراسيون منزلتان لذت كافي را خواهيد برد.

طرح بوسا در دسته محصولات منحصر به فرد نيز قرار دارد. به صورتي كه فروش آن به قدري بالا بوده كه يكي از محصولات ترند در دو سال اخير شناخته شده است.

اين محصول تراكم 4500 را دارا بوده و به علت تراكم بالا بافت ظريفي را دارد. يكي از ويژگي هاي فرش ماشيني فشردگي بافت فرش در صورت تراكم بالا مي باشد. كه در اين موقعيت طرح فرش به طور زيبا تري خود را نشان داده و جلوه بالا تري در دكوراسيون منزل دارد.

طرح بورسا در دسته فرش هاي صد در صد اكريليك با كيفيت بسيار بالايي قرار دارد. اين محصول به دليل زمينه زعالي رنگ خود و همچنين تلفيق طرح وينتيج و كلاسيك بسيار خاص است. به فرش هايي كه در زمينه آن از رنگ هاي تيره و روشن استفاده شده است فرش وينتيج يا كهنه نما نيز مي گويند. شما مي توانيد از اين فرش در دكوراسيون مدرن و نيز دكوراسيون كلاسيك استفاده نماييد.

ويژگي فرش 1500 شانه

فرش 1500 شانه نياز به مراقبت هاي خاص خود را دارد. اگر مايل به خريد فرش 1500 شانه مي باشيد از آن در برابر گرد و غبار، تابش نور مستقيم خورشيد، حرارت، و گذاشتن وسايل سنگين بر روي فرش خودداري كنيد.

از آنجايي كه بافت فرش بسيار فشرده و ظريف مي باشد با قرار دادن وسايل سنگين بر روي آن خاب الياف فرش جهت خود را تغيير داده و بافت فرش از بين مي رود. فرش هاي 1500 شانه بيشتر جنبه تزئيني داشته و براي محيط هايي كه رفت و آمد زيادي در آن صورت مي گيرد پيشنهاد نمي شود. 

زيرا اين محصولات نياز به مراقبت صحيحي داشته و براي آن كه فرش مدت زمانطولاني براي شما عمر كرده و بافت فرش زيبايي وز اول را داشته باشد بايد در نگهداري آن دقت كافي را داشته باشيد.

فرش طرح بورسا داراي 8 رنگ واقعي بوده و در دسته بهترين محصولات فرش ماشيني از لحاظ الياف و رنگ نيز وجود دارد.

فرش جديد كاشان،طرح فرش كاشان،فرش وينتيج،فرش مدرن،فرش كلاسيك

خريد مستقيم فرش از كارخانه كاشان

براي خريد فرش ماشيني پيشنهاد ما به شما فروشگاه اينترنتي قالي كاشان مي باشد. اين مجموعه داراي نماد اعتماد الكترونيك و جواز كسب اينترنتي است. همچنين محصولات داراي ضمانت نامه 10 ساله مي باشند. توجه داشته باشيد مجموعه اينترنتي قالي كاشان براي كاهش هزينه هاي شما مشتريان گرامي ارسال رايگان فرش به سراسر ايران را نيز فراهم كرده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.