شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

فرش در دكوراسيون كم هزينه و لوكس

راهنماي خريد فرش كاشان از كارخانه

فرش در دكوراسيون كم هزينه و لوكس

۱۰ بازديد

فرش كلاسيك، فرش جديد كاشان، فرش 1200 شانه

خانه اي شيك و به روز از قديم ،تا كنون يكي از دغدغه هاي خانواده ها بوده و افراد نسبت به محدوده زماني خود به فكر اين موضوع بوده اند.چيدمان و انتخاب درستي از وسايل و به كار بردن آن در منزل، روي افراد خانه و همچنين راحتي آنها تاثير زيادي مي گذارد.

همه تصور ميكنند كه تغيير دكوراسيون يك مسئله پرهزينه است اما شما ميتوانيد با يك تصميم گيري هوشمندانه دكوراسيون منزلتان را با كمترين بودجه تغيير دهيد.استفاده درست از فضا و خريد وسايلي كه تاثير زيادي در خانه دارند، باعث مي شود منزل شما زيباتر جلوه كند.

در ادامه ما به شما كمك ميكنيم كه چگونه با هزينه اي محدود، فضا و سبك دلخواهتان را ايجاد كنيد!

با ما همراه باشيد...

* 2نكته اصلي تغيير دكوراسيون:

الف) ابتدا شما بايد در نظر بگيريد كه به چه نوع دكوراسيوني علاقه داريد. براي ديدن نمونه هاي بيشتر ميتوانيد به مجلات، سايت هاي دكوراسيون داخلي و... نگاهي بياندازيد و از اين طريق فضاي مورد پسندتان را انتخاب كنيد.

ب) بعد از انتخاب فضاي مورد نظر، به احتمال زياد شما با قيمت بالاي وسايل لوكس روبه رو مي شويد كه ميتوانيد با خريد نمونه مشابه آن كه قيمت ارزان تري نسبت به مجلات و سايت ها دارد و يا با خريد از فروشگاه هاي وسايل دسته دوم ، وسيله دلخواهتان را تهيه كنيد.

فضاي خانه را شلوغ نكنيد:

فضاي شلوغ خانه، از مدرن بودن آن جلوگيري ميكند. در چيدمان خانه هاي امروزي از وسايل كمتري در دكوراسيون استفاده شده.نگاهي به خانه خود بياندازيد و ببينيد كدام يك از وسايل منزلتان اضافي است و سپس با حذف آن فضاي خانه را بازتر كنيد. فضاي شلوغ مانع زيبا به نظر رسيدن منزلتان مي شود.

مبلمان و پرده:

با خريد مبل ارزان و يا تعمير مبل هاي قديمي ميتوانيم فضاي خانه را به طور چشمگيري تغيير بدهيم. حتي با خريد يا درست كردن انواع كوسن ها در اندازه هاي گوناگون و با طرح هاي خلاقانه و زيبا اين تغيير را دوبرابر كنيم.

پرده جز مهمي از هر خانه است. پرده هايي كه ابريشم، كتان و ... در آنها بكار رفته، ميتواند انتخاب بسيار مناسبي براي منزل شما باشد. شما با انتخاب رنگ هاي مختلف پرده، ميتوانيد اين زيبايي را در خانه خود به وجود آورده و به عنوان سايه بان از آن استفاده كنيد.

كفپوش:

تنوع كفپوش ها در دكوراسيون داخلي بسيار زياد است.زمين بيشترين فضا را در خانه دارد پس با يك تغيير كوچك، فضاي خانه بسيار عوض مي شود.يك انتخاب هوشمندانه در طرح و رنگ كفپوش جلوه بسيار زيبايي را به محيط ميبخشد.

فرش يك اثر هنرمندانه پر هزينه مي باشد. از گذشته تا به امروز كفپوش فرش براي مردم در اولويت بوده است. از آنجايي كه فرش هاي دستباف و همچنين فرش هاي ماشيني طرح كلاسيك با شانه و تراكم بالا داراي قيمت بالايي است، خيلي از افراد شرايط خريد آن را ندارند.

اما امروزه فرش هاي متنوع زيادي وارد بازار شده است كه قيمت هاي گوناگوني دارد. فرش هايي همچون مدرن و فانتزي، فرش شگي و پرزبلند، گليم فرش ها و تعدادي نمونه ديگر انتخاب به صرفه اي در زمينه كفپوش سالن پذيرايي و اتاق خواب مي باشد. تنوع در اين طرح ها بالا بوده و شما مي توانيد يك انتخاب ارزان و همچنين زيبا داشته باشيد.

فرش 1200 شانه، فرش كلاسيك، فرش زمينه كرم

خريد مستقيم فرش از كارخانه كاشان

فروشگاه اينترنتي قالي كاشان، يك فروشگاه معتبر در زمينه فرش بوده و تمام ويژگي هاي يك فرش با كيفيت را داراست. اين فروشگاه انواع فرش هارا با قيمت هاي متفاوت دارد. ارسال محصولات اين فروشگاه به سراسر ايران رايگان است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.