یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

آرشیو خرداد ماه 1400

راهنماي خريد فرش كاشان از كارخانه

فرش 1200 شانه طرح گلپري زمينه كرم كاشان – گل برجسته

۷ بازديد

خريد مستقيم فرش از كارخانه قالي كاشان

فرش هاي 1200 شانه از نمونه محصولاتي هستند كه در كنار زيبايي داراي كيفيت بسيار درجه يكي مي باشند. اين محصولات توسط معتبر ترين برند هاي كاشان در حال بافت بوده و روزانه طرح هاي متنوع تر و جديد تري به ليست فرش هاي ماشيني 1200 شانه در حال افزايش مي باشد. اگر به دنبال يك طرح خاص از فرش 1200 شانه مي باشيد طرح گلپري يكي از به روز ترين طرح ها بوده و نظر طرفداران زيادي را به خود جلب كرده است. با ما در ادامه اين مقاله همراه بوده تا ويژگي هاي اين فرش زيبا را براي شما دوستان گرامي بيان كنيم. 

فرش طرح گلپري 1200 شانه

اگر قصد خريد فرش ماشيني در هر گونه شانه و تراكم را داريد بايد به يك سري نكات مانند جنس فرش، ابعاد، شانه و تراكم، طرح و رنگ آن توجه كنيد. در طرح گلپري زمينه فرش در چند لايه طراحي شده است. در فرش هاي كاشان از ترنج بزرگ براي مركز فرش استفاده مي شود. كه در طرح گل پري نيز به همين شكل مي باشد. در چهار گوشه فرش طرح گلپري لچك هايي با با طرح خاص طراحي شده است.

زمينه فرش طرح گلپري در دسته فرش هاي زمينه خلوت قرار مي گيرد. به همين دليل پيشنهاد مي شود از آن در دكوراسيون هاي شلوغ استفاده كنيد. براي مثال اگر طراحي داخلي خانه شما داراي وسايل زيادي مي باشد و شما طراحي شلوغ را مي پسندين. خريد فرش طرح گلپري انتخاب مناسبي براي خانه شما خواهد بود. همچنين زمينه گل برجسته اين فرش به منزل شما جلوه اي ويژه خواهد بخشيد.

الياف به كار برده شده در طرح گلپري 1200 شانه به دليل كيفيت بالايي كه دارد صد در صد اكريليك هيت ست شده مي باشد. اين الياف در دسته الياف موجود در فرش ماشيني بسيار درجه يك و مرغوب است. به دليل ويژگي هايي همچون ضد حساسيت بودن اكريليك، افزايش طول عمر فرش، عدم پرزدهي، مقاوم در برابر رفت و آمد، درخشندگي الياف، مقاوم در برابر حرارت و تابش نور خورشيد و...

البته دلايل مرغوبيت الياف اكريليك كم نبوده اما همين تعداد باعث شده تا افراد از فرشي با الياف اكريليك استقبال بيشتري كنند. همچنين از آنجايي كه فرش 1200 شانه طرح گلپري يك زمينه به روز مي باشد در تمام ابعاد فرش 12 متري، 9 متري و 6 متري و حتي ابعاد استاندارد قاليچه در حال بافت مي باشد. همچنين اگر به دنبال فرش سايز غير استاندارد مي باشيد مي توانيد آن را از طريق كارخانه هاي مربوطه توليد فرش طرح گلپري سفارش داده و پس از مدت كوتاهي آن را تحويل بگيريد.

در نهايت شانه و تراكم فرش ماشيني كه اهميت و جايگاه بالايي در بين ويژگي هاي فرش ماشيني دارد. شانه به ميزان گره هاي موجود در يك متر عرض شانه گفته شده و همچنين به ميزان گره ها در يك متر طول فرش تراكم گفته مي شود. در فرش گلپري ميزان شانه 1200 و ميزان تراكم ن 3600 مي باشد. توجه داشته باشيد در دستگاه هاي به روز بافت فرش ماشيني از سه پود براي تشكيل فرش استفاده مي شود. به همين براي محاسبه ميزان تراكم تعداد گره ها در يك متر طول فرش، در تعداد پود ها ( كه در طرح گل پري سه پودي مي باشد ) ضزب شده و جواب به دست آمده تراكم كلي فرش ماشيني مي باشد. البته به طور استاندارد در فرش هاي 1200 شانه از 3600 تراكم استفاده مي شود.

خريد مستقيم فرش از كارخانه كاشان

براي خريد فرش طرح گلپري لازم است به سراغ سايت معتبر فروشگاه قالي كاشان برويد. در آن جا تمام محصولات فرش ماشيني با قيمتي بسيار مناسب خدمت شما مشتريان گرامي عرضه شده است. تمام محصولات شامل ضمانت نامه 5 ساله بوده و اين به دليل كيفيت بالاي فرش مي باشد. همچنين به منظور رفاه مشتريان گرامي ارسال محصولات قالي كاشان به تمام نقاط ايران به صورت رايگان مي باشد. 

 

فرش 1000 شانه طرح دلوان زمينه فيلي كاشان – گل برجسته

۶ بازديد

خريد مستقيم فرش از كارخانه قالي كاشان

امروزه تنوع در فرش هاي ماشيني افزايش چشمگيري را داشته است. يكي از محصولاتي كه پس از فرش هاي  700 شانه به بازار و فروشگاه هاي فرش وارد شد فرش هاي 1000 شانه بودند. اين فرش ها با تراكم استاندارد 3000 در دوره خود يكي از زيبا ترين فرش هاي ماشيني محسوب مي شدند. زيرا شانه و تراكم در اين محصول افزايش يافته و ظاهر آن همانند فرش هاي دستباف مي باشد. كه در اصطلاحات فرش ماشيني به آن دستباف گونه گفته مي شود. يكي از طرح هاي پرفروش فرش 1000 شانه با تراكم 3000 طرح دلوان با زمينه فيلي است. در ادامه به ويژگي هاي منحصر به فرد از اين محصول پرداخته و شما را با آن آشنا خواهيم كرد.

طرح دلوان 1000 شانه

بسياري از افراد به دنبال فرشي با ظاهري زيبا و ارتفاع خاب بلند مي باشند. كه در اين صورت فرش هاي 1000 شانه گزينه مناسبي براي آن ها مي باشد. اگر مايل به خريد فرش 1000 شانه مي باشيد، طرح دلوان را از خاطر نبريد. در اين طرح از ترنجي زيبا و بزرگ در مركز فرش استفاده شده است. زمينه فرش طرح دلوان مانند فرش طرح خشتي بوده و از لچك در طراحي آن استفاده نشده است. كه اين ويژگي خاص بودن طرح دلوان را افزايش داده است. 

در مرحله بعد رنگ زمينه فرش 1000 شانه طرح دلوان است كه با رنگ فيلي پوشيده شده و زيبايي آن را افزايش داده است. رنگ هايي مانند فيلي، خاكستري، دودي، طوسي و از اين دسته ظاهر فرش را در عين كلاسيك بودن به سبك مدرن تغيير مي دهند. به همين دليل اين فرش كلاسيك فضاي خانه شما را مدرن و مجلل به نمايش خواهد گذاشت.

ارتفاع خاب در اين محصول 7 ميلي متر مي باشد. به همين دليل تشابه بالايي به فرش هاي دستباف دارد. همچنين براي كساني كه به نشستن بر روي فرش علاقه دارند يكي از بهترين گزينه ها محسوب مي شود. اين فرش زيبا طرح دلوان 1000 شانه در ابعاد متنوع فرش 12 متري، 9 متري و 6 متري بافته مي شود. براي خريد قاليچه يا سايز هاي سفارشي نيز بايد در ابتدا سفارش ابعاد را به كارخانه توليد كننده تحويل داده و سپس در كمي بعد آن را تحويل بگيريد.

طرح دلوان هنر بي نظير فرش ايران را در خانه شما به نمايش گذاشته و تصويري بي نظير در چشم مخاطبان ايجاد خواهد كرد. اين طرح جذاب با گل هاي طلايي كه به خوبي با زمينه فيلي فرش ست شده هماهنگي خاصي را دارد. همچنين جلوه خانه شما را به كلي تغيير داده و سبكي باشكوه را به شما تحويل خواهد داد.

با قرار دادن فرش در مركز سالن پذيرايي و چيدن مبلمان در اطراف آن به صورتي كه پايه هاي مبل لبه فرش قرار بگيرد يكي از مناسب ترين دكوراسيون ها براي خانه شما بوده و زيبايي آن را دو چندان خواهد كرد.

همچنين الياف موجود در فرش 1000 شانه طرح الوان از اكريليك هيت ست شده بوده و ويژگي هاي بسياري را به فرش بخشيده است. از جمله افزايش كيفيت فرش، درخشندگي زمينه فرش، مقاوم در برابر رفت و آمد، دوام در برابر شستشو و همچنين دو گزينه مهم مانند ضد حساسيت و عدم پرزدهي. اين الياف براي صنعت فرش ماشيني و خريداران در جايگاه به خصوصي قرار دارد.

خريد مستقيم فرش از كارخانه كاشان

براي خريد فرش ماشيني 1000 شانه طرح الوان به سايت قالي كاشان مراجعه كنيد. در اين فروشگاه اينترنتي مي توانيد تمام محصولات فرش ماشيني با تنوع در طرح و رنگ بسياري را ملاحظه بفرماييد. در سايت قالي كاشان تمام محصولات به قيمت درب كارخانه عرضه شده و ارسال آن به تمام نقاط ايران به صورت رايگان مي باشد. توجه داشته باشيد محصولات قالي كاشان از جمله فرش طرح دلوان شامل ضمانت نامه 36 ماهه مي باشد كه نشان دهنده كيفيت در فرش است. با خريد از قالي كاشان از خريد خود نهايت رضايت را داشته و تا مدت زمان طولاني از آن استفاده كنيد.

فرش 1200 شانه طرح پيچك كاشان

۷ بازديد

خريد فرش 1200 شانه طرح پيچك مستقيم از كارخانه قالي كاشان

فرش هاي 1200 شانه از زيبا ترين فرش هاي مجلل براي دكوراسيون هاي باشكوه مي باشد. اين محصولات پس از محصولات 700 شانه توليد و به بازار عرضه شده است. با اينكه مدت زمان زيادي از توليد اين فرش مي گذرد. با اين حال يكي از پرفروش ترين فرش ها در بين محصولات فرش ماشيني مي باشد. آيا شما به دنبال يك فرش با كيفيت با طراحي بسيار شيك و زيبا هستيد. پس پيشنهاد مي كنم با طرح پيچك 1200 شانه بيشتر آشنا شويد. با ما در ادامه اين مقاله همراه باشيد.

طرح پيچك

فرش هاي 1200 شانه يكي از پرفروش ترين محصولات فرش ماشيني در شانه و تراكم بالا مي باشد. فرش ويژگي هاي فراواني را دارد. يكي از آن ويژگي ها كه روي قيمت فرش تاثير گذار مي باشد، شانه و تراكم مي باشد. شانه به تعداد گره ها در يك متر عرض فرش گفته مي شود. همچنين به تعداد گره ها در يك متر طول فرش تراكم مي گويند. با اين تعريف هر چه شانه و تراكم در فرش ماشيني افزايش يابد، خاب فرش كاهش يافته و در مقابل قيمت فرش نيز افزايش پيدا مي كند.

يكي ديگر از قيمت فرش هاي تراكم بالا، دستباف گونه بودن آن است. در صنعت فرش ماشيني ايران هر چه تراكم افزايش پيدا كند فرش ماشيني تشابه بيشتري به فرش هاي دستباف پيدا خواهد كرد. به همين دليل توليد كنندگان نام فرش دستباف گونه را براي محصولات خود در نظر گرفته اند.

ارتفاع خاب در طرح پيچك 1200 شانه، 7 ميلي متر بوده و 8 رنگ مي باشد. تصوير طرح پيچك در ابتداي متن درج شده است. وجود ترنج زيبا و زمينه سرمه اي و ترمه اي رنگ فرش، به اين محصول روح تازه اي بخشيده است. كه مي تواند اين انرژي را به دكوراسيون شما نير منتقل كند.

همچنين به دليل پرفروش بودن و محبوبيتي كه طرح پيچك در بين طرح هاي 1200 شانه دارد در تمام ابعاد فرش 12 متري، فرش 9 متري و فرش 6 متري بافته مي شد. حتي توليد كنندگان به منظور سفارش بالاي اين طرح آن را در ابعاد غير استاندارد و سفارشي نيز براي شما توليد مي كنند. 

الياف به كار رفته در طرح زيبا و منحصر به فرد پيچك صد در صد اكريليك مي باشد. كه با انجام عمليات هيت ست شده، ضد پرزدهي و حساسيت مي باشد. لازم به ذكر است كه الياف اكريليك يكي از مرغوب ترين الياف فرش ماشيني مي باشد. از ديگر ويژگي هاي آن مي توان به مقاوم در برابر رفت و آمد، دوام بالا در برابر حرارت، تابش نور مستقيم خورشيد، مقاومت بالا در برابر شستشو و بسياري از ويژگي هاي مثبت ديگر اشاره كرد.

خريد مستقيم فرش از كارخانه كاشان

اگر به طرح پيچك 1200 شانه كاشان با هر ابعادي علاقه داريد، پيشنهاد مي نم به سايت اينترنتي قالي كاشان مراجعه كنيد. اين طرح زيبا با رنگ بندي هاي متنوع آماده سفارش براي شما مشتريان گرامي مي باشد. به منظور رفاه مشتريان در سراسر ايران طرح پيچك به صورت رايگان به تمام نقاط ايران ارسال مي گردد. همچنين شامل ضمانت نامه 10 ساله مي باشد.

مزاياي نخ هيت ست شده در فرش ماشيني كاشان

۶ بازديد

خريد مستقيم فرش با الياف هيت ست شده در كارخانه قالي كاشان

فرش و گليم از گذشته تا كنون مهمان خانه هاي هر ايراني بوده و يكي از پر اهميت ترين وسايل در هر خانه مي باشد. فرش هاي ماشيني در كنار حفظ انرژي و زيبايي ويژگي هاي ديگري نيز دارند. در اين مقاله به بررسي مزاياي نخ هيت ست شده در فرش ماشيني پرداخته و شما را با اين ويژگي كاربردي آشنا خواهيم كرد. با ما در ادامه اين مطلب همراه باشيد.

نخ هيت ست شده

هيت ست كردن نخ نوعي عمليات است كه بر روي الياف فرش ماشيني پياده مي شود. در اين عمليات با استفاده از بخاردهي الياف، كيفيت آن را افزايش داده و عيوب نخ رفع مي گردد. به همين دليل است كه توليد كنندگان فرش ماشيني استقبال زيادي از اين محصول مي براي بافت فرش مي كنند.

توليد كنندگاني كه از پيشرفته ترين ماشين آلات بافت فرش ماشيني استفاده مي كنند استفاده بيشتري از نخ هاي هيت دارند. از آنجايي كه روزانه به سمت محصولات جديد تر با تراكم بالاتري مي رويم، به دليل سرعت بافت بالا و احتمال پارگي محصولات، نخ هاي هيت ست شده بسيار از اين مسئله جلوگيري مي كنند.

عمليات هيت ست كردن الياف بيشتر بر روي نخ هاي اكريليك امكان پذير بوده و شامل ويژگي هاي زير مي باشد:

1.هيت ست كردن، الياف را پفكي كرده و در اين صورت فرش بافته شده جلوه ي زيباتري را خواهد داشت.

2.از پرزدهي مداوم فرش جلوگيري مي كند.

3.مقاومت الياف در برابر حرارت و تابش نور خورشيد افزايش مي يابد.

4.سطح نرم و لطيف فرش

5.كاهش پارگي در هنگام بافت فرش

6.مشخص بودن سر الياف در فرش يا به اصطلاح دانه اناري شدن الياف در كنار يك ديگر

در كل با استفاده از بخار آب بر روي نخ هاي اكريليك و ديگر الياف مصنوعي، كيفيت نخ افزايش چشمگيري را پيدا خواهد كرد.

اگر مايل به خريد فرش هاي ماشيني هستيد امروزه اكثر محصولات فرش ماشيني هيت ست شده هستند.

اگر قصد خريد فرش هايي با سطح نرم و لطيف را داريد ما به شما فرش طرح 700 يا همان 500 شانه، 700 شانه واقعي و فرش 1000 شانه را پيشنهاد مي كنيم. كه با استفاده از عمليات هيت ست كردن در كنار زيبايي و لطيف بودن، كيفيت بسيار بالايي را نيز دارند. همچنين اگر به دنبال فرشي با جلوه ي باشكوه و مجلل مي باشيد بهترين انتخاب براي شما فرش 1200 شانه، 1500 شانه و 1600 شانه است.

كه با پيشرفته ترين دستگاه هاي توليد فرش ماشيني بافته و روانه بازار مي شود. و از آنجايي كه اين محصولات شانه و تراكم پاييني را دارند، در معرض خطر بيشتري قرار مي گيرند. به همين دليل با استفاده از عمليات هيت ست كردن الياف دوام نخ هاي فرش را افزايش داده و در برابر هر گونه آسيب مانند رفت و آمد بالا زيبايي خود را حفظ خواهند كرد. امروزه بيشترين توليد كنندگان فرش كاشاني محصولات خود را هيت ست كرده و روانه بازار مي كنند.

خريد مستقيم فرش از كارخانه كاشان

 

براي آن كه محصول خريداري شده شما كيفيت و ضمانت هاي لازم را داشته باشد ما به شما فروشگاه اينترنتي قالي كاشان را معرفي مي كنيم. در اين فروشگاه فرش هاي ماشيني مجهز به ويژگي هيت ست شدن الياف بوده و كيفيت بالايي را نيز دارند. با مراجعه به قالي كاشان شما محصول مورد پسندتان را مستقيم از كارخانه و بدون واسطه خريد خواهيد كرد. ارسال محصولات قالي كاشان به سراسر ايران رايگان مي باشد.

فرش و گليم از گذشته تا كنون مهمان خانه هاي هر ايراني بوده و يكي از پر اهميت ترين وسايل در هر خانه مي باشد. فرش هاي ماشيني در كنار حفظ انرژي و زيبايي ويژگي هاي ديگري نيز دارند. در اين مقاله به بررسي مزاياي نخ هيت ست شده در فرش ماشيني پرداخته و شما را با اين ويژگي كاربردي آشنا خواهيم كرد. با ما در ادامه اين مطلب همراه باشيد.

نخ هيت ست شده

هيت ست كردن نخ نوعي عمليات است كه بر روي الياف فرش ماشيني پياده مي شود. در اين عمليات با استفاده از بخاردهي الياف، كيفيت آن را افزايش داده و عيوب نخ رفع مي گردد. به همين دليل است كه توليد كنندگان فرش ماشيني استقبال زيادي از اين محصول مي براي بافت فرش مي كنند.

توليد كنندگاني كه از پيشرفته ترين ماشين آلات بافت فرش ماشيني استفاده مي كنند استفاده بيشتري از نخ هاي هيت دارند. از آنجايي كه روزانه به سمت محصولات جديد تر با تراكم بالاتري مي رويم، به دليل سرعت بافت بالا و احتمال پارگي محصولات، نخ هاي هيت ست شده بسيار از اين مسئله جلوگيري مي كنند.

عمليات هيت ست كردن الياف بيشتر بر روي نخ هاي اكريليك امكان پذير بوده و شامل ويژگي هاي زير مي باشد:

1.هيت ست كردن، الياف را پفكي كرده و در اين صورت فرش بافته شده جلوه ي زيباتري را خواهد داشت.

2.از پرزدهي مداوم فرش جلوگيري مي كند.

3.مقاومت الياف در برابر حرارت و تابش نور خورشيد افزايش مي يابد.

4.سطح نرم و لطيف فرش

5.كاهش پارگي در هنگام بافت فرش

6.مشخص بودن سر الياف در فرش يا به اصطلاح دانه اناري شدن الياف در كنار يك ديگر

در كل با استفاده از بخار آب بر روي نخ هاي اكريليك و ديگر الياف مصنوعي، كيفيت نخ افزايش چشمگيري را پيدا خواهد كرد.

اگر مايل به خريد فرش هاي ماشيني هستيد امروزه اكثر محصولات فرش ماشيني هيت ست شده هستند.

اگر قصد خريد فرش هايي با سطح نرم و لطيف را داريد ما به شما فرش هاي طرح 700 يا همان 500 شانه، 700 شانه واقعي و فرش 1000 شانه را پيشنهاد مي كنيم. كه با استفاده از عمليات هيت ست كردن در كنار زيبايي و لطيف بودن، كيفيت بسيار بالايي را نيز دارند. همچنين اگر به دنبال فرشي با جلوه ي باشكوه و مجلل مي باشيد بهترين انتخاب براي شما فرش 1200 شانه، 1500 شانه و 1600 شانه است.

كه با پيشرفته ترين دستگاه هاي توليد فرش مايني بافته و روانه بازار مي شود. و از آنجايي كه اين محصولات شانه و تراكم پاييني را دارند، در معرض خطر بيشتري قرار مي گيرند. به همين دليل با استفاده از عمليات هيت ست كردن الياف دوام نخ هاي فرش را افزايش داده و در برابر هر گونه آسيب مانند رت و آمد بالا زيبايي خود را حفظ خواهند كرد. امروزه بيشترين توليد كنندگان فرش كاشاني محصولات خود را هيت ست كرده و روانه بازار مي كنند.

خريد مستقيم فرش از كارخانه كاشان

براي آن كه محصول خريداري شده شما كيفيت و ضمانت هاي لازم را داشته باشد ما به شما فروشگاه اينترنتي قالي كاشان را معرفي مي كنيم. در اين فروشگاه فرش هاي ماشيني مجهز به ويژگي هيت ست شدن الياف بوده و كيفيت بالايي را نيز دارند. با مراجعه به قالي كاشان شما محصول مورد پسندتان را مستقيم از كارخانه و بدون واسطه خريد خواهيد كرد. ارسال محصولات قالي كاشان به سراسر ايران رايگان مي باشد.

انواع فرش هاي 700 شانه كاشان

۸ بازديد

خريد مستقيم فرش از كارخانه قالي كاشان

اگر به فرش هاي ماشيني علاقه داشته و قصد خريد آن را داشته باشيد بايد اين مسئله را در نظر بگيريد كه فرش هاي ماشيني در شانه و تراكم هاي گوناگوني بافته مي شوند. يكي از محصولاتي كه فروش بسيار بالايي دارد فرش هاي 700 شانه مي باشند. كه در سه دسته تقسيم بندي مي شوند. در ادامه مقاله به بررسي آن پرداخته و ويژگي هاي انواع فرش هاي 700 شانه را براي شما ذكر خواهيم كرد. با ما همراه باشيد.

فرش 700 شانه

فرش هاي 700 شانه با تراكم 2550 در دو دسته 8 رنگ و 10 رنگ بافته مي شود. اين محصولات از قديمي ترين توليدات فرش ماشيني در كاشان بوده كه با گذشت سال هاي زياد از توليد آن همچنان يكي از پر فروش ترين محصولات فرش ماشيني مي باشد.

ارتفاع خاب در فرش هاي 700 شانه بين 10 الي 12 ميلي متر مي باشد. سطح نرم و لطيف آن نسبت به ساير محصولات باعث شده تا فرش هاي 700 شانه از محبوب ترين پوشش براي خانه ها مورد استفاده قرار گيرد.

چرا كه اين محصول براي افرادي كه به نشستن بر روي زمين علاقه بالايي دارند بهترين انتخاب مي باشد. فرش هاي 700 شانه به دليل فروش بالا در طرح و رنگ هاي متنوعي بافته مي شوند. تا تمام نياز مشتريان را رفع كنند. به فرش هاي 700 شانه با تراكم 2550، فرش 700 شانه واقعي مي گويند.

شانه و تراكم دو ويژگي اصلي در فرش ماشيني محسوب مي شوند. شانه و تراكم به معناي تعداد گره هاي موجود در فرش مي باشد. هر چه شانه و تراكم افزايش يابد به ترتيب قيمت محصول نيز افزايش پيدا مي كند.

به اين نكته توجه داشته باشيد كه دستگاه هاي توليد فرش ماشيني تماما عرض ثابتي دارند. اما طول يا تراكم فرش هاي ماشيني قابل تغيير مي باشد. فرش هاي 700 شانه شامل چند محصول مي شود.

 1)فرش 700 شانه واقعي 2)فرش 700 شانه تبديلي  3)فرش طرح 700 شانه

 اين سه محصول داراي ويژگي هاي متفاوتي مي باشند. براي مثال فرش هاي 700 شانه تبديلي و طرح 700 شانه هردو توسط دستگاه هاي فرش 500 شانه بافته مي شوند. فرش 700 شانه تبديلي با به روز ترين دستگاه هاي 500 شانه در ميزان تراكم 1500 الي 2400 بافته مي شوند. اين محصول تفاوت چنداني با فرش 700 شانه واقعي نداشته و گاهي اوقات فروشندگان سودجو فرش 700 شانه تبديلي را به جاي فرش 700 شانه واقعي به مشتريان عرضه مي كنند. قيمت فرش هاي 700 شانه تبديلي كمي پايين تر و مناسب تر از فرش هاي 700 شانه واقعي مي باشند.

از سوي ديگر فرش هاي طرح 700 شانه با دستگاه هاي قديمي تر ماشين آلات 500 شانه بافته شده و ميزان تراكم در آن 1000 مي باشد. قيمت فرش هاي طرح 700 بسيار پايين تر از فرش 700 شانه واقعي و 700 شانه تبديلي مي باشد.

خريد مستقيم فرش از كارخانه كاشان

اگر به دنبال فرشي با قيمت مناسب مي باشد فرش هاي 700 شانه انتخاب مناسبي براي شما مي باشد. شما مي توانيد با مراجعه به سايت معتبر قالي كاشان محصول مورد نياز خود را در انواع شانه و تراكم به قيمت درب كارخانه خريداري كنيد. ارسال محصولات فروشگاه اينترنتي قالي كاشان به تمام ايران به صورت رايگان مي باشد.