جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

ويژگي هاي فرش كودك

راهنماي خريد فرش كاشان از كارخانه

ويژگي هاي فرش كودك

۱۵ بازديد

فرش كودك قالي كاشان

كودك يك عضو مهم در هر خانواده محسوب مي شود. كودكان اكثر فعاليت و بازي هاي خود را بر روي زمين انجام مي دهند و تماس زيادي با سطح فرش دارند. به همين دليل بايد فرش مورد انتخاب والدين به صورتي باشد كه تمام استاندارد هاي لازم را داشته باشد. در اين مقاله شما را با ويژگي هاي فرش عروسكي آشنا مي كنيم.

ويژگي هاي فرش كودك

ظاهر فرش بسيار مهم است اما مهم تر از آن الياف به كار رفته در فرش مي باشد. بارزترين الياف موجود در فرش كودك پلي استر و پلي پروپيلن مي باشد. كه باعث لطافت در فرش مي شود. به دليل پوست و ريه حساس و آسيب پذير در نوزاد و كودكان، الياف فرش بايد به گونه اي باشد كه ضدحساسيت بوده و پرزدهي نداشته باشد. و كودك بتواند ساعت ها بدون خطر روي فرش مشغول بازي باشد.

امروزه با پيشرفت صنعت فرش در ايران، فرش هاي كودك بسيار مورد توجه افراد قرار گرفته و در انواع طرح ها توليد مي شود. ويژگي فرش ها به گونه اي بوده كه سلامتي كودك شما را به خطر نمي اندازد.

انواع طرح هاي فرش كودك

در بازار به فرش هاي كودك، فانتزي يا عروسكي مي گويند. فرش هاي عروسكي طبق جنسيت كودك توليد مي شود. ايده طرح هاي فرش كودك از شخصيت هاي محبوب كارتون ها توليد مي شود. پر فروش ترين طرح هاي دخترانه، طرح پرنسس، باربي، دختر توت فرنگي و ... مي باشد. از پر فروش ترين طرح هاي پسرانه مي توان به طرح حيوانات و ماشين اشاره كرد. البته بعضي از والدين به دنبال فرشي هستند كه خلاقيت كودك خود را تقويت كنند. از اين رو فرش هايي با ايده خلاقيت گزينه مناسبي براي فرزند شما مي باشد. البته پيشنهادات داده شده براي كودكاني است كه به دليل سن كم قدرت انتخاب ندارند. اگر فرزند شما به سني رسيده كه قدرت تصميم گيري دارد اجازه بدهيد طرح مورد علاقه اش را انتخاب كند.

رنگ فرش كودك

رنگ هاي شاد با روحيه كودكان سازگاري بيشتري دارد. از آنجايي كه رنگ با روح انسان رابطه اي مستقيم دارد سعي كنيد رنگي مناسب با روحيه كودكتان را تهيه كنيد. امروزه تمام رنگ ها در فرش كودك استفاده مي شود تا ظاهر جذاب تري را پيدا كند و بيشتر مورد توجه كودكان قرار گرفته شود. اما رنگ هايي مانند آبي، طوسي، زرشكي با روحيه پسرانه ارتباط بيشتري را دارد. همچنين رنگ هاي گرم از جمله صورتي، بنفش و قرمز سازگار با روحيه دختران مي باشد.

ابعاد فرش كودك

فرش هاي كودك در تمام شكل و ابعاد در حال توليد مي باشد. از پر طرفدار ترين سايز ها مي توان به فرش 2متري، فرش 4 متر و فرش 6 متر اشاره كرد. البته فرش هاي عروسكي در شكل هاي گرد و بيضي نيز توليد مي شوند. به اين نكته توجه داشته باشيد كه براي ست كردن فرش و ديگر وسايل بايد آن را با رنگ ديوار، رنگ آميزي سرويس خواب و پرده ها هماهنگ كنيد.

خريد اينترنتي فرش كاشان

شما در سايت قالي كاشان مي توانيد انواع فرش كودك با طرح و نقش هاي زيبا و جذاب كودكانه را مشاهده و با توجه به نيازتان بهترين انتخاب با مناسب ترين قيمت را داشته باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.