چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

تناسب فرش مراكشي با دكوراسيون مدرن

راهنماي خريد فرش كاشان از كارخانه

تناسب فرش مراكشي با دكوراسيون مدرن

۷ بازديد

فرش مراكشي در فروشگاه قالي كاشان

در سال هاي اخير فرش هاي مدرن و فانتزي به دليل تغيير سليقه افراد به سمت سبك مدرن در حركت مي باشد. اين محصولات با طراحي ساده و رنگ بندي يك نواخت تكميل كننده فضاي مدرن بوده و به دليل قيمت فرش ارزان محصول در رتبه اول خريد افراد قرار دارد. در ادامه مقاله به بررسي اين موضوع مي پردازيم.

ويژگي هاي فرش مدرن

همان طور كه از نام اين محصول مشخص است تشابه آن با سبك مدرن نيز واضح مي باشد. اين محصولات با توجه به رنگ بندي هاي گوناگون و طيف رنگ هاي گرم، سرد و خنثي با انواع دكوراسيون ها هماهنگ شده و براي كساني كه تجملات راقبول ندارند انتخاب مناسبي است.

هر يك از محصولات فرش مدرن براي مكان به خصوصي طراحي شده است. زير مجموعه اين دسته شامل فرش هاي مدرن و فانتري، فرش هاي فريز، فرش شنل، فرش شگي، فرش اتاق كودك، فرش آشپزخانه، گليم فرش و ... مي باشد.

وجود اشكال هندسي ساده در فرش هاي مدرن يكي از ويژگي هاي اصلي در فرش هاي مدرن وفانتزي محسوب مي شود. كه اين امر در فرش هاي مراكشي نيز استفاده شده است و در گذشته از پشم حيوانات براي توليد فرش هاي مراكشي استفاده مي شد به همين دليل اين محصول با توجه به رنگ پشم حيوانات در چهار رنگ بندي خاكستري، قهوه اي، كرم و قهوه اي توليد مي شود.

فرش هاي مراكشي همانند نامي كه بر روي اين محصول گذاشته شده است در كشور مراكش در كوه هاي اطلس توسط قبايل اصيل آن توليد شده و از آنجايي كه اين محصول با هنر دست زنان قبيله بافته شده داراي جذابيت بالايي مي باشد. اين محصول داراي سه طرح الماسي، ساده و زيگزاگي مي باشد. به همين دليل براي راه رو، پذيرايي، اتاق خواب و قيمت هاي متنوع خانه مناسب مي باشد.

از آنجايي كه در اين محصول الياف مرغوب پلي استر به كار رفته و داراي شانه هاي 440، 500 و 700 شانه مي باشد قيمت آن مناسب بوده و لازم نيست براي خريد آن هزينه را پرداخت كنيد.

ابعاد فرش هاي مراكشي انواع متفاوتي دارد. شما مي توانيد اين محصول را در تمام ابعاد استاندارد ديده و ابعاد مناسب دكوراسيون خود را انتخاب كنيد. ابعاد استاندارد شامل فرش 12 متري، 9 متري و 6 متري مي باشد و ابعاد استاندارد كوچك تر در اندازه هاي قاليچه و پادري مي باشد. اما اگر به دنبال سايز غير استاندارد مي باشيد مي توانيد متراژ مورد نظر خود را به شركت ها توليد كننده فرش مراكشي در كاشان تحويل داده و محصول خود را در كم ترين زمان ممكن تحويل بگيريد.

خريد مستقيم فرش از كارخانه كاشان

براي خريد محصولات مدرن و فانتزي لازم است به سايت معتبر اينترنتي قالي كاشان مراجعه كرده و محصولات تنوع و با رنگ بندي بالايي را مشاهده كرده و به قيمت درب كارخانه آن را خريداري كنيد. ارسال محصولات قالي كاشان به سراسر ايران رايگان مي باشد. اين فروشگاه در كنار عرضه محصولات فانتزي و مدرن تمام محصولات فرش ماشيني را به مشتريان عزيز خود ارائه مي دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.