پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

فرش ماشيني مناسب پذيرايي

راهنماي خريد فرش كاشان از كارخانه

فرش ماشيني مناسب پذيرايي

۶ بازديد

فرش مناسب سالن پذيرايي قالي كاشان

محيط خانه از جمله فضا هاييست كه افراد در آن مي توانند احساس آرامش داشته باشند. آرامش به وجود آمده در محيط خانه شامل ويژگي هاي بسياري از جمله دكوراسيون و نحوه چيدمان وسايل، رنگ كلي منزل، انتخاب صحيح و درست فرش مي باشد. اگر تمامي منزل شما بر اساس سليقه و خواست خودتان شكل بگيرد طبيعتا احساس خوبي را خواهيد داشت و برعكس آن اگر از چيدمان و فضاي خانه خود رضايت كافي را نداشته باشيد نمي توانيد آرامش لازم را بدست بياوريد.

ويژگي هاي فرش پذيرايي

در محيط خانه مكان هاي متفاوتي وجود دارد كه مي توانيد از فرش براي پوشش آن استفاده كنيد. مانند: آشپزخانه، اتاق كودك، اتاق خواب و در آخر سالن پذيرايي كه مركز خانه بوده و اهميت بالايي دارد.

انسان ها گرايش زيادي به زيبايي و زيباگرايي دارند. برهمين اساس در هر انتخابشان با حساسيت ويژه اي جلو مي روند. فرش از جمله وسايلي است كه مورد استفاده همه ما قرار مي گيرد و ما مي توانيم آن را در شكل و طرح هاي مختلفي خريداري كنيم.

فرشي كه در سالن پذيرايي قرار مي گيرد اهميت بالايي را به خود اختصاص مي دهد. امروزه تشخيص كالاهاي مرغوب از بي كيفيت براي مشترياني كه اطلاعات كافي را ندارند بسيار سخت شده است. در سال هاي اخير فرش هاي ماشيني در شكل، طرح و رنگ هاي متفاوتي توليد مي شوند كه انتخاب را براي مشتريان عزيز آسان تر كرده است. فرشها در كارخانه با اشكال متفاوتي بافته مي شوند كه براي دكوراسيون هاي مدرن و امروزي بسيار مناسب هستند.

فرش هاي مدرن جدا از جنسي كه دارند با شكل هاي مربع، مستطيل، بيضي و دايره اي توليد مي شوند. افرادي كه داراي خانه و دكوراسيون مدرن هستند مي توانند از اين نوع فرش براي تكميل دكوراسيون خود استفاده كنند.

تناسب مبلمان با فرش در پذيرايي

در خانه هايي كه مبلماني مدرن دارند، بايد از فرش هاي به روزي استفاده كنند. استفاده از فرش هاي سنتي براي مبلمان مدرن جلوه خوبي را ايجاد نمي كند. در مقابل اگر از فرش هاي جديدي براي اين مبلمان استفاده شود دكوراسيون خانه شما توسط اين دو وسيله زيبايي هرچه بيشتري را به ارمغان مي آورد.

اگر مبلمان خانه شما داراي طرح و سبك سنتي و يا سلطنتي است بهترين انتخابي كه مي توانيد داشته باشيد، فرش هايي با سبك كلاسيك هستند. اگر چه امروزه بسياري از فرش ها در سبك و مدل هاي جديدي توليد مي شوند اما لازم به ذكر است فرش هايي كه داراي سبك سنتي هستند طرفداران خود را از دست نداده اند و فروش ويژه خود را دارند.

در ديدگاه بعدي ميتوانيد به رنگ مبلمان و فرش توجه لازم را داشته باشيد. بسياري از مشتريان رنگ فرش خود را طبق ساير وسايل منزلشان انتخاب مي كنند به اصطلاح وسايلشان را باهم ست مي كنند. اما برخي ديگر هم هستند كه تناسب رنگي برايشان مهم نيست و از سبك متضاد براي فرش و مبلمان استفاده مي كنند. درهر صورت شما مي توانيد طبق سليقه منحصر به فردي كه داريد چيدمانتان را با فرش كامل كنيد.

در مرحله ديگر به طرح فرش مي پردازيم:

فرش هايي كه امروزه در كارخانه ها توليد مي شوند داراي تنوع طرح هاي زيادي هستند. اين طرح ها شامل رنگ هاي جديد و مختلفي مي باشند. شايان ذكر است فرش هايي كه طرح هاي شلوغ و ريزي دارند هنگامي كه در محيط پذيرايي قرار بگيرند نماي جمع و جوري را نشان مي دهند. اما درمقابل فرش هايي كه داراي طرح هاي نسبتا ساده هستند مي توانند فضاي خانه شما را بزرگتر نشان بدهند. اين موارد كمك مي كند اگر منزل شما محيطي كوچك است از طرح هاي ساده و اگر منزلي بزرگ داريد از طرح هاي پرنقش و نگار استقبال كنيد. اگرچه بسياري از افراد هستند كه به اين موارد توجهي ندارند و در منزل هاي كوچك از فرش هاي پرنقش و طرح ريز استفاده مي كنند.

سايت قالي كاشان

اگر تمايل به خريد فرش داريد مي توانيد انواع فرش را در سايز هاي مختلف و رنگ و نقش هاي متفاوت در سايت قالي كاشان خريداري كنيد. قالي كاشان انواع فرش را براي مشتريان عزيز فراهم كرده و دسترسي آساني را در اختيار خريداران قرار داده است. ارسال محصولات فروشگاه قالي كاشان به سراسر ايران رايگان مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.